Összes oldalmegjelenítés

2017. január 8., vasárnap

Utak, tájak, túrák...

Most, hogy igencsak "harapós" mínusz fokokkal köszöntött be az év, visszatekintek a tavalyi év legszebb tájaira. 1600 kilométert tettem meg ebben az évben, van egy kis mozgásigényem és nagyon szeretek fotózni is. Hívogató utak, hívogató tájak... következzen néhány vizuális érv, hogy miért jó dolog túrázni!
Fáy-túra Gombán, 30 k.. Igazi síkvidéki táj, és micsoda fülledt hőség volt! És micsoda vihar tört ki a végén! Az itinerem szétázott, de elfogadták a teljesítést...

Bejártam a terepet az általam szervezett Börzsönyi Rügypattintó túra előtt...

2016. február elején a börzsönyi Remete-barlagoknál

A kenutúra is túra. A FittiKék szervezésében, két nap a Dunán, Esztergomtól a Római-partig.

Dunán innen, Dunán túl túra, február végén.

Ez is a Dunán innen...-en készült, a tavalyi év első "igazi tavaszi" napja volt!

Január, február, némi sár. (Dunaújváros határában)

Normafa 20, a Rákoskerti Lemaradás szervezésében. Egyik kedvenc "szezon-nyitó" túrám.

2016. március 15. a Vértesben, a Baraka szervezésében. A havaseső miatt majdnem visszafordultam, de végül nem bántam meg.

Szentendrei-sziget, március, a Pegazus Futás helyszíne

Dél-Börzsönyi Kilátások, 30 km-en neveztem, mint mindig

Fel a Kékesre!, ez 20 kilométeres volt, de bőven megtűzdelve szintkülönbségekkel.

Harang-völgy. A Vivicitta Félmaraton után még feljöttem egy kicsit lemozogni a távot

Hármashatárhegy alatt (kerékpárút), az egyik kedvenc virágfotós útvonalam

Északi-Börzsöny, sárga sáv jelzés Csóványos felé.

Adyligettől a Csergezán-kilátó felé

Májusi panoráma a Csergezán-kilátóból

Káli-medence túra. Most túráztam erre először, nagyon tetszett.

Közeledő vihar a Szentendrei-szigeten

Kilátás a Normafától

Gánt látképe. Keresztülkocogtam a Vértesen (Csákvártól Oroszlányig), és hét talajlakó orchideafajt is fényképeztem közben

Kiruccanás a Schneebergre a nyár első napján

Schneeberg

Kilátás az új galyatetői kilátóból. Két éjszakát töltöttem a kilátóban kialakított bivakszálláson, és napközben nagyokat csavarogtam

Igen! Kedvencem, a dunai kenuzás. Táj Alsógödnél, háttérben a Pilis (Vöröskő)

Solymár, Kálvária

Fáy-túra Gombán. Voltak ilyen "meditációs" részek. Majdnem megsültem

Erdély, egyhetes túra a Száguldás szervezésében. Csodálatos volt! Ez itt a magyarlétai vár romja

Erdély. Bedellő


Börzsönyi lankák augusztusban (Kismaros környéke)

Kilátás a visegrádi fellegvár felé, Nagymaros felett. Ezt a helyet most fedeztem fel, pedig sokat járok Marosra és a Dunakanyarba

Az otthoni csőtörés elől "elmenekültem" a börzsönyi erdőbe. Északi-Börzsöny, Kemence felett

Bajdázói-tó

Október, Kecskehát-rét (Visegrádi-hegység)

"Vulkánok, mit tettetek?!" geotúra a Mátra vulkanikus ásványlelőhelyeire

Kilátás az újonnan átadott Prédikálószék kilátóból. Baraka-túra, fent már volt egy kis hó

Zúzmarás táj a Normafánál

Teleobjektíves panoráma a Hármashatárhegyi kilátóból

Néha még egy margitszigeti kocogóedzés is fotóstúrává változik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.