Összes oldalmegjelenítés

2013. február 16., szombat

Télbúcsúztató séta a pilisszentkereszti szurdokban

Ez még 2011-ben volt, egyébként aznap földrengést is regisztráltak, no nem azért, mert beleestem a fagyos patakba. Egyébként, beleestem, persze.
Olvadozó jég, "a szürke ötven árnyalata"

Részben befagyott patakon való átkelés: extrémsport. Ott ügyetlenkedtem, néhol eléggé hátborzongató volt az átkelés az olvadozó jéghidakon. Dúlt idegeimet a legendásan finom narancsos piskótámmal simítottam el. Büszke vagyok a receptre. Egy rajongója szerint ennek a sütinek "mennyország-íze" van.

Mini vízesés
 Aztán egy ponton túl a szurdok kifejezetten járhatatlanná vált, vissza kellett fordulni - a szurdokvölgy pilisszentkereszti végénél balra felfelé van egy ösvény, itt érdemes felmenni és felülről is egy pillantást vetni a szurdokra. Innen tovább igazi "karácsonyi" hangulatú havas táj fogadott...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.