Összes oldalmegjelenítés

2013. április 14., vasárnap

Fehér szirmok, zöld robbanás: Királyréttől a Csóványosig

Nagyon szeretem a kisvasutakat. Különleges varázsuk van. Kismarosig a normál MÁV szerelvénnyel, onnan viszont igazi nosztalgia kisvasúttal mentünk Királyrétig. Nosztalgia ez a bejegyzés is, mivel egy 2010-es kirándulásról szól... de a kökény, a keltike, a friss zöld lomb - és szerencsére a kisvasút - megvan most is.

Az erdő szinte rétegenként adott más és más élményt. Virágzó kökénybokrok! Fehér sziromfelhők, aztán a selyem-zöld, friss levelek a legdivatosabb tavaszi árnyalatokban. A bükkösben tündérkert nyílt, a hegytetőn hóvirágmező.

Láttunk erdei siklót. Én utána egy darabig mindenben kígyót láttam.

Húzós volt az emelkedő! A Fultán-keresztnél, ahol egy sor turistaösvény találkozik, megpihentünk. Én hanyatt feküdtem a fűbe, fejem alatt egy kővel, kitártam a karom és fotoszintetizáltam.


Cs. Gábor végig a hátán cipelte a kerékpárját. A pedalomán őrültje. Nem tudom, mire számított, de a teljesítmény mindenképpen elismerésre méltó.

Kisvasúttal jöttünk vissza is. Életemben először ittam citromos sört. Háááát...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.